Part 2 - You are so beautiful

Klockan var runt 8 och vi var nere på stranden. Det var mörkt ute, och Liam hade gjort upp en eld. Vi satt på en stock alla 7. Niall satt bredvid Louis och skrattade som vanligt. Bredvid Lou satt Eleanor. Jag tittade när Louis matade Eleanor med en marshmallows som han hade grillat åt henne.
Jag och Eleanor hade kommit väldigt nära, vi var som systrar. Hon visste allt om mig och jag hon berättade väldigt mycket för mig. Vi hade inga hemligheter mellan oss. Jag visste massor av saker som inte ens Louis visste.
Jag satt längst ut på stocken, bredvid Harry. Jag tittade på honom.
- This idea was amazing, it's really cool here, sa han.
- I know, svarade jag och log mot honom.
Han log tillbaka. Jag kastade en blick på Eleanor och jag såg att hon log. Eleanor visste att jag gillade Harry. Mer än gillade, men det visste ingen annan.
Hela kvällen vid stranden var helt fantastisk. Vi skrattade åt det mesta.
Klockan 11 började solen gå ner, och Liam såg det först.
- Oh my God, look guys! Han pekade mot solnedgången bakom oss, och alla vände på sig.
- I have never seen such a beautiful sunset... sa Eleanor drömmande.
Louis tittade på henne och kysste henne på pannan.
Solnedgången blev vackrare och vackrare. När klockan var kvart över 11 så var himlen helt röd.
Plötsligt kände jag en arm runt min axel. Jag blev varm i hela kroppen, såklart var det Harry.
Jag tittade på honom.
- You wanna know something? Han log fortfarande.
- What?
- You are so beautiful, sa han och tog min hand.
Jag bet mig i läppen och lutade huvudet mot hans axel.
Det tog inte lång tid förrän solen var nere och himlen blev svart.
- What the.. i'ts raining! Skrek Zayn, och han hade rätt.
Det tog inte lång tid förrän regnet öste ner och vi sprang in i tälten. Det var 2 tält. I ett av tälten skulle jag, Harry och Niall skulle sova. Men först gick alla in i det stora tältet där Zayn, Liam, Louis och Eleanor skulle sova.
Jag satte mig bredvid Harry och Eleanor.
- It's shouldn't be raining... suckade Niall.
- It does'nt matter to me, I love rain, sa jag.
- Me to, instämde Harry.
- Why can't we play Truth or Dare!? Eleanor studsade av iver.
- Yeah! Jag hållde med.
- Sure... sa killarna.
Vi hade en flaska läsk som var urdrucken, och Liam började snurra flaskan. Den snurrade och snurrade, till sist hamnade den på Niall.
- Okay Niall, Truth or Dare?
- Dare, sa Niall.
- Eat so many marshmallows you can on one minute, sa Liam och alla skrattade.
- Sure!
Jag ramlade omkull av skratt när Niall proppade i sig en efter en.
Han lyckades få i sig 20 marshmallows, sedan var det Nialls tur att snurra flaskan.
Vi hållde på ganska länge, men plötsligt så började Niall gäspa.
- We should sleep now, sa Liam.
- Yeah, I'm tired, sa Harry.
Så vi gick och lade oss. Jag tog kröp ner bredvid Harry och kände hans hand i min. Niall somnade på en gång, men jag låg vaken ett tag. Jag vred på mig så jag låg mot Harry.
- Harry, are you awake? Viskade jag.
- Yeah, sa han lågt.
- Truth or dare? Viskade jag.
- Dare, sa han sömnigt.
- I dare you to love me, sa jag och kramade hans hand.
Han vände på sig mot mig, och log.
- Al, that's not dare. That's the truth.
Jag kände hans värme när han kom närmare mig och jag blundade. Hans läppar pressades försiktigt mot mina.
Klockan var runt 8 och vi var nere på stranden. Det var mörkt ute, och Liam hade gjort upp en eld. Vi satt på en stock alla 7. Niall satt bredvid Louis och skrattade som vanligt. Bredvid Lou satt Eleanor. Jag tittade när Louis matade Eleanor med en marshmallows som han hade grillat åt henne.
Jag och Eleanor hade kommit väldigt nära, vi var som systrar. Hon visste allt om mig och jag hon berättade väldigt mycket för mig. Vi hade inga hemligheter mellan oss. Jag visste massor av saker som inte ens Louis visste.
Jag satt längst ut på stocken, bredvid Harry. Jag tittade på honom.
- This idea was amazing, it's really cool here, sa han.
- I know, svarade jag och log mot honom.
Han log tillbaka. Jag kastade en blick på Eleanor och jag såg att hon log. Eleanor visste att jag gillade Harry. Mer än gillade, men det visste ingen annan.
Hela kvällen vid stranden var helt fantastisk. Vi skrattade åt det mesta.
Klockan 11 började solen gå ner, och Liam såg det först.
- Oh my God, look guys! Han pekade mot solnedgången bakom oss, och alla vände på sig.
- I have never seen such a beautiful sunset... sa Eleanor drömmande.
Louis tittade på henne och kysste henne på pannan.
Solnedgången blev vackrare och vackrare. När klockan var kvart över 11 så var himlen helt röd.
Plötsligt kände jag en arm runt min axel. Jag blev varm i hela kroppen, såklart var det Harry.
Jag tittade på honom.
- You wanna know something? Han log fortfarande.
- What?
- You are so beautiful, sa han och tog min hand.
Jag bet mig i läppen och lutade huvudet mot hans axel.
Det tog inte lång tid förrän solen var nere och himlen blev svart.
- What the.. i'ts raining! Skrek Zayn, och han hade rätt.
Det tog inte lång tid förrän regnet öste ner och vi sprang in i tälten. Det var 2 tält. I ett av tälten skulle jag, Harry och Niall skulle sova. Men först gick alla in i det stora tältet där Zayn, Liam, Louis och Eleanor skulle sova.
Jag satte mig bredvid Harry och Eleanor.
- It's shouldn't be raining... suckade Niall.
- It does'nt matter to me, I love rain, sa jag.
- Me to, instämde Harry.
- Why can't we play Truth or Dare!? Eleanor studsade av iver.
- Yeah! Jag hållde med.
- Sure... sa killarna.
Vi hade en flaska läsk som var urdrucken, och Liam började snurra flaskan. Den snurrade och snurrade, till sist hamnade den på Niall.
- Okay Niall, Truth or Dare?
- Dare, sa Niall.
- Eat so many marshmallows you can on one minute, sa Liam och alla skrattade.
- Sure!
Jag ramlade omkull av skratt när Niall proppade i sig en efter en.
Han lyckades få i sig 20 marshmallows, sedan var det Nialls tur att snurra flaskan.
Vi hållde på ganska länge, men plötsligt så började Niall gäspa.
- We should sleep now, sa Liam.
- Yeah, I'm tired, sa Harry.
Så vi gick och lade oss. Jag tog kröp ner bredvid Harry och kände hans hand i min. Niall somnade på en gång, men jag låg vaken ett tag. Jag vred på mig så jag låg mot Harry.
- Harry, are you awake? Viskade jag.
- Yeah, sa han lågt.
- Truth or dare? Viskade jag.
- Dare, sa han sömnigt.
- I dare you to love me, sa jag och kramade hans hand.
Han vände på sig mot mig, och log.
- Al, that's not dare. That's the truth.
Jag kände hans värme när han kom närmare mig och jag blundade. Hans läppar pressades försiktigt mot mina. 


Oj oj, förälskelse! Hur ska killarna ta detta..?

Det får ni veta imorgon, när nästa kapitel kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Pia ♥

jätte bra i love it!!!♥

så spännande!

2012-04-23 @ 15:36:09
URL: http://sweonedirectionlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback