Varför vi startade den här bloggen

Jag (Johanna) tänkte berätta varför Pia och jag startade den här bloggen.
För ganska länge sedan, när One Directions första singel What Makes You Beautiful kom ut, så började jag lyssna mycket på den låten. Jag visste inte så mycket om 1D då, men jag tyckte de var jättebra. För ett tag sedan blev jag galen i killarna och det visade sig att även Pia hade fått One Direction Infection. Vi har pratat ganska mycket om dem de senaste veckorna, och vi har dragit urusla 1Dskämt utan att någon annan i klassen fattat ett dugg.

Idag kom Pia på den brillianta idén att starta en blogg om just One Direction. 
Jag har redan en blogg som du kan hitta HÄR och Pia med, HÄR.

Hoppas ni vill följa våran blogg från början. :) Glöm inte, om ni har något tips om 1D som ni vill dela med er av, kommentera, snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback